Story Of My Life

i'm ABU ALI. a typical nerd who has obviously nothing to do with his life. MALAYSIA is where i live. i love photography and blogger is my life. my blog may be simply about my own life story, fashion, photography and especially things that i like. i like making people smile and i enjoy surfing the net.

Kepercayaan itu penting


aku nk cerita sikit la kan. kehidupan dalam dunia serba canggih ni ramai sangat penipu dan yang mudah ditipu. terlalu mudah percayakan seseorang tu pown boleh mendatangkan bahaya kepada diri sendiri balik. tapi benda aku nk cita skang ni bukan pasal kena tipu atau menipu. aku nk cerita pasal sorang minah ni. mimi nama dya. gila kentang la mimi ni. kami baru kenal camtu2 ja. Pfftt hari ni aku memerlukan duit. slamber ja dya tolong. Terus bank in rm50 mudah2 cm tu ja. Eh percaya betul mimi ni kat aku. Tak takut kena tipu ke? ha ni yg buat aku rasa pelik sangat. tapi apa2 pown terima kasih la kan sudi bantu. nanti abu bayar balik ok mimi. terima kasih percayakan abu walaupun kita baru kenal je. tysm.

p/s : hargailah kepercayaan seseorang tu kepada kita. pegang pada janji. jangan bagi hilang kepercayaan tu. kalau da layu nanti susah nk berputik semula. done

No comments:

Post a Comment