Story Of My Life

i'm ABU ALI. a typical nerd who has obviously nothing to do with his life. MALAYSIA is where i live. i love photography and blogger is my life. my blog may be simply about my own life story, fashion, photography and especially things that i like. i like making people smile and i enjoy surfing the net.

diberikan PETUNJUK UNTUK BERUBAH



SURAT PERJANJIAN DAN JAMINAN KEPADA POLIS DIRAJA

Bahawasaya FARIS AFFANDY B. YUSOF yang tinggal di BLA BLA BLA yang telah kena tuduh dengan kesalahan Sek 15 (1) (a) ADB1952 adalah dengan ini mengaku akan hadir di hadapan mahkamah Majistret di KOTA SETAR pada pukul _____ pada haribulan 25 Jan 2012 (ataupun pada masa dan haribulan yang lain diberitahukan oleh Polis Diraja kepada saya) kerana menjawab tuduhan ini, jika sekiranya tiada saya hadir sebagaimana tersebut maka saya mengaku akan membayar kepada kerajaan Malaysia wang sebanyak RM1000.

Bertarikh pada 15 Dec 2011.





p/s : Lu kena tinggalkan semua ni faris affandy. ni nasib baik lu baru kali pertama kantoi. skang lu dah pernah rasa gari kn. lokap pown lu penah rasa kan? wa rasa ni la saatnya lu tinggalkan semua ni. masa depan lu faris masih cerah ok. jangan gelapkan. wa harap dengan petunjuk ni sedikit sebanyak dapat merubah lu dari gejala BODOH ni. jangan lagi buat perkara-perkara BODOH ni ok. wa caya sama lu. Lu ja harus kuat untuk buang benda2 BODOH ni. ok Gud LUCK and take CARE :)

No comments:

Post a Comment