Story Of My Life

i'm ABU ALI. a typical nerd who has obviously nothing to do with his life. MALAYSIA is where i live. i love photography and blogger is my life. my blog may be simply about my own life story, fashion, photography and especially things that i like. i like making people smile and i enjoy surfing the net.

Take Care?


*printscreen dari blog zahiril adzim

Take care? ok aku selalu bagi ayat2 ni kat orang2 yang aku sayang. kawan2 dan keluarga terutama sekali. bagi aku ucapan ni merupakan kasih sayang aku kepada mereka. perkataan ni seolah-seolah menjelaskan lagi kasih sayang aku tu pada mereka-mereka yang juga menyayangi aku.

Ok menjawab persoalan yang ditanya.

Apakah benar kita pandai dan mampu jaga diri? ok serius bagitau. aku memang tak pandai jaga diri. mudah sangat terikut dengan kawan-kawan. aku tahu membezakan yang mana baik dan sebaliknya tapi... ntah la aku tak daya menolak dan menghalang jiwa anak muda mahu mengenali dunia ni :(

p/s : mengharapkan cahaya kebaikan bagi mencerahkan dunia kegelapan.


No comments:

Post a Comment