Story Of My Life

i'm ABU ALI. a typical nerd who has obviously nothing to do with his life. MALAYSIA is where i live. i love photography and blogger is my life. my blog may be simply about my own life story, fashion, photography and especially things that i like. i like making people smile and i enjoy surfing the net.

Menggalas semula beg

Setelah sekian lama mencutikan diri kini aku kembali menggalas tanggungjawab sebagai seorang pelajar.. Kira2 dua jam lagi aku akan mendaftar semula ke poli untuk semester yang ke-5.. Aku ni sebenarnya bukan la yang jenis suka belajar.. Yang aku tau nk enjoy ja.. haha tapi skang ni aku da rasa sesuatu dah berubah.. aku mcm rasa makin matang dan mula berpikir.. masa depan.. masa depan.. apa la akan terjadi pada aku pada masa hadapan.. Dengan ini aku mula rasa takot.. bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian terus bermain difikiran aku.. perhh ayat.. wakaka.. Ok la malas la nk karang2.. kan ada org baca pown.. Ok aku harap semester aku yang kelima ni aku akan lebih minat belajar.. Dan aku juga akan belajar bersungguh-sungguh demi menggalas harapan keluarga aku yang terlalu mengharapkan aku anak yang pertama boleh menggapai bintang dilangit.. eh apa plak bintang.. boleh menggapai ijazah dengan cemerlang.. AKU MAHU BERJAYA

Ya Allah Bantulah Kami Dengan Setiap Langkah Kami
Ya Allah Tunjuklah Kami Dengan Setiap Langkah Kami
Ya Allah Kurniakan Taufik Untuk Buat Kebaikan-Kebaikan
Ya Allah Bantu Kami Dengan Usaha-Usaha Agama Yang Penting
Ya Allah Kurniakan Keampunan, Tutupkan Kesalahan-Kesalahan Kami, Mudahkanlah Kami .
Ya Allah Kurniakanlah Ihsan Mu Pada Kami.
Amin Ya Rabbal Alamin.

1 comment: